Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

znasz Gerdę ? Ja nie .

Za oknem śnieg, 
Coraz chłodniej sie robi, 
Szron jak pędolino łapie dzis okienne szyby 
W głowie szumią myśli: Nie chce Cie już widzieć
W sercu szumi miłość : Zostań ze mną tu na zawsze 
W głowie szumią myśli: chce być wolny, daj mi życ kobieto, odpierdol się 
W sercu szumi smutek ; Gdzie jesteś Moja miła, czemu odeszłaś, zostawiłaś mnie z butelką  alkoholu, zimno mi, nie wiem co się dzieje 
W sercu szumi miłość: Kochałem Cię, nie wiedziałem o tym 


Ja jestem Królową 
Moje konie są już w biegu 
Pędzę do Ciebie dzis moj drogi chłopcze 
Nie ogrzeje dzis Twego zranionego serca 
Ale znajdę lek dla Ciebie 
Rozbije cholerne lustro 
W Jej i Twoim sercu bedzie pusto 
Kawałek szkła wpadnie Ci w oko 
Tylko JA będę Twoją Królową, Królową Śniegu, najpiękniejszą, najwspanialszą, 
Zabiorę Cię do mojego śnieżnego Pałacu, 
Zapomnisz o swej ukochanej 
A ona .zappmni o Tobie 
Będziesz w mojej  niewoli układał śnieżne kule, gdzies na krańcu świata, bardzo daleko w miejscu gdzie nawet słońce  nie dochodzi 

Gerdo znajdz mnie proszę 
Gerdo daj mi spokój 
Gerdo Kocham Cię 
Gerdo bądź blisko obok mnie 
Gerdo daj mi spokoj - tylko Krolowa sie liczy 

Gerda ? .... Nie znam 










Komentarze

  1. Jakoś nigdy nie przepadałam za tą baśnią...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Steve Prefontaine30 listopada, 2020 18:39

    Wesola, i wondered where you`d got to, i`m really sorry to hear about your illness little darlin`, i was trying to recall what i was doing on November 11th 1995, the day you arrived in the world. I was 33 at the time, if only i`d known that a few hundred miles away in Poland a baby girl was being born who i`d tell jokes to and fall in love with 24 years later on this new invention called the internet, i like reading your poetry its so kinda` magical and sweet, although i do understand the solemnity as well of course. I just want you to be well again so we`re able to have those chats we used to a few months ago. Please...Please get better and strong again soon Wesola, you`ve got so much love and joy to give to this world. Maybe we`ll be able to start those chats again soon if i can think of some new jokes that`ll have you rolling about on the floor in uncontrollable fits of laughter, just like in the old days. I wish you all the very best Wesola. Be well, stay strong, and on your 26th birthday all the nonsense from 2020 will be just like a bad dream to be forgotton forever.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli pan chodzi z butelką alkoholu, obydwie dla swojego dobra powinny go zostawić tam, gdzie jest. Nawet królowej ta znajomość może pójść w pięty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter