Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Hej, 
Jestem bardzo ciekawa co u Was się zadziało przez czas mojej nieobecności. 
Chciałabym pisać czesciej i postaram się, ale oststnio nie miałam chęci na cokolwiek. Nadal mnie to trzyma, ale czas zmienić wszystko. 
Już ponad rok temu założyłam bloga. Czas zleciał tak bardzo szybko, że nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić!
Dużo się zmieniło w mojej psychice przez ten czas. Jestem starsza i przepracowałam pewne elementy. Powoli nabieram odwagi na nowe czyny. 
Zaczelam prowadzić instagram @nacia_gotuje_zdrowo gdzie udostępniam zdjęcia tego co gotuje na codzień. Nie chwaliłam się za bardzo nawet moim znajomym, ponieważ balam się, że szybko to porzucę, ale robienie ładnych zdjęć dało mi fajna zabawę. 
Również skupiłam się na tworzeniu, uczeniu się sztuki, zrobiłam masę kartek, kolczyków, zakaldek. 
Teraz będę planowała je sprzedać hahahaha. 
Mam konto na instargamie @antinea.art 
Oststnio dużo czytałam o nauce malowania i jak ułatwić sobie malowanie obrazów i faktycznie wychodzi mi coraz lepiej. A sztuka daje mi wielką radość. 
Moje miejsce prscy jest na postojowym od 7 miesięcy, prscuje dodatkowo jak sie da i gdzie się da, aby nie było całkowitej kolejnej depresji, jednak bardzo ciezko jest. Niestety żyje z dnia na dzień i nie mogę nic zaplanować. 
Moje grafiki pracy w ciągu dnia czasami zmieniają się 3 razy.... Teraz nam kilka.dni po 3 lub 4 godziny pracy w ciągu dnia. Cieszę się, że pracuje, ale brakuje mi mojego życia. 
Czuje sie jak by mnie okradziono z życia. 

Jestem ciekawa jak sobie radzicie ze swoimi sprawami i jakie macie odczucia do wszystkiego.






Komentarze

  1. Dwight D. Eisenhower02 kwietnia, 2021 19:41

    I love Raspberries and cheese salads and paintings of cats looking up at birds in the sky, how alike we are Wesola ! ! !.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

CHAT

Mapa

Flag Counter